Aktuality 3/2

THEMA – italská značka kvality a moderního designu

thema-1

Ani letní čas prázdnin a dovolených neznamená, že naše nákupní oddělení nepracuje. Abychom připravili novinky na konec srpna, vypravili jsme se do Domegge, italského městečka v severní Itálii, abychom ještě před podzimním veletrhem SILMO v Paříži nakoupili novinky velké rodinné firmy THEMA.

thema-2
thema-3

Tato italská tradiční firma na výrobu brýlových obrub má několik produktových řad a my jsme pro Vás nakoupili především jejich moderní řadu iGreen, která je tak typická pro Itálii…kvalitní plast, nádherný moderní design, úžasná kombinace barev. Ano, to je značka iGreen. Již ji máme v nabídce na některých prodejnách od dubna letošního roku a její popularita nás vedla k rozšíření prodeje na další prodejny a nákupu dalších tak populárních modelů, především u mladších zákazníků, kteří chápou brýle jako atraktivní doplněk svého image.

thema-4
thema-5

Brýlové obruby iGreen mají krásné barvy a jsou neuvěřitelně lehké, tedy jejich nositel je téměř necítí, že nějaké brýle má…Jsou velmi pohodlné a rozhodně zaujmou každého, kdo má rád italský jednoduchý a přitom tak výrazný styl.

Další značkou, kterou společnost prodává je značka pro americký trh 99 JOHN ST.NYC, podle známé ulice číslo 99 v New Yorku.

thema-6

Tato značka je určena pro sebevědomé muže, kteří mají rádi jednoduché linie a vysokou kvalitu produktu. Pro zvýraznění individuality nositele je použita dvoubarevná kombinace, která dodává brýlím zajímavý výraz.

Značka je velmi populární ve Spojených státech a věříme, že si najde příznivce i mezi našimi zákazníky. Nemusíme připomínat, že ji budeme prodávat na českém trhu jako jediní a tak naši zákazníci nemusí mít obavy, že je budou potkávat na pracovních jednáních na svých kolezích.

Pro uvedení na český trh jsme zvolili i velmi zajímavou zaváděcí cenu a tou je částka 1590Kč. A to si myslíme, že stojí za vyzkoušení…přičemž brýle jsou vyrobeny z kvalitního acetátu a tak o kvalitě výrobku nemusíme pochybovat.

Brýle jsou určené jak pro nejmladší mladé muže, tak muže starší i středního věku. Jejich univerzálnost je předurčuje k úspěchu mezi našimi zákazníky. Nakonec přijďte posoudit sami. Brýle budou na prodejnách v polovině srpna.

Samozřejmě jsme nemohli nenakoupit prémiovou značku společnosti a tou je samostatná linie THEMA. Tato značka má luxusní design, populární tvar očnic a vysokou kvalitu výroby v italských dílnách…to je jistě zárukou kvalitního produktu, který již mnoho našich zákazníků oceňuje pár měsíců, co je máme v prodeji.

thema-7

Jejich cena je také více než příznivá …1690 Kč. Prostě kvalitní krásné brýle za výbornou cenu. Krásné brýle nemusí být drahé, o tom se snažíme přesvědčovat naše zákazníky každý den.

thema-8
thema-9

A na závěr pár fotografií z výroby brýlí v samotné továrně. Je radost vidět, že i v Evropě ještě běží výroba krásných brýlí a nemusí být všechno vyrobeno v Číně.

thema-10
thema-11
thema-12
thema-13

Zkrátka, navštívit naše prodejny se vyplatí i v srpnu … přijďte se o tom přesvědčit.

Váš team DOCTOR OPTIC … tentokrát z Itálie z firmy, pro kterou kvalita není prázdné slovo.

Nová italská značka DUOMO v prodeji

V těchto dnech přichází do našich prodejen nová italská značka DUOMO, kterou v Čechách budeme prodávat v souladu s naší filosofií přinášet na český trh nové neotřelé značky. Tyto brýle budou k dispozici pouze v naší síti provozoven DR. OPTIK a DR. OPTIK Moravia.

01

Tato značka vychází z tradic výroby brýlí v oblasti Cadore v severní Itálii, kde se brýle vyrábí od roku 1880. Zde vznikla mimo jiné moderní trendová dílna mladých návrhářů pod vedením Alexandra Carnevaliho.

Snaží se vycházet z tradičních návrhů italských designerů a využívat moderní prvky barevných kombinací, které jsou tak populární na současných moderních brýlích. Zároveň přináší velmi zajímavé prvky na povrchu obrub, které je výrazem individuality mladých návrhářů.

Vždyť komu by se nelíbily současné módní brýle z Itálie.
Jsme velmi potěšeni, že jsme mohli přivézt tuto značku po dlouhých jednáních do České republiky a představit její některé modely. Nároky na prodej této italské značky jsou vysoké, a proto nebylo jednoduché získat zastoupení pro prodej této moderní značky.

02
03

Věříme, že jako zaujaly tyto modely nás, zaujmou i vás, naše věrné zákazníky. Jsou zajímavé pro široké spektrum zákazníků. Vhodné jsou jak pro zákazníky, kteří hledají svůj výrazný styl, tak pro aktivní fanoušky moderního stylu života či pro klienty, jež potřebují klasický model brýlí ,ale hledají přeci jen něco specifického.

V základní linii jsme vybrali jak plastové brýle, tak i odlehčené kovové obruby, abychom dali na výběr co nejširšímu počtu zákazníků.

Nemusíme připomínat, že my v teamu DOCTOR OPTIC vždy myslíme na naše zákazníky i cenou… Brýle mají prodejní cenu pouhých 1990 Kč.

04

Zkrátka, žádná slova nestačí k tomu, abychom popsali tuto zajímavou značku. Proto se určitě vyplatí navštívit v průběhu měsíce srpna naše provozovny, aby jste se sami přesvědčili, že DOCTOR OPTIK nabízí vždy něco jiného…Nakupovat se totiž v prodejnách DR.OPTIK vždy vyplatí….

Váš team DOCTOR OPTIK

Příprava na léto vrcholí

Blíží se léto, v našich prodejnách je již plná zásoba slunečních brýlí a spoustu krásných barevných obrub a tak bylo důležité se připravit po odborné stránce na brýlové čočky spojené se sluncem a to jsou samozabarvovací dioptrické čočky a sluneční dioptrické brýle.

A tomu bylo věnováno další školení naší společnosti, které proběhlo ve dnech 11. A 12. dubna ve školícím středisku v Nesuchyni u Rakovníka za účasti všech zaměstnanců společnosti.

nesuchyne21

A práce nás čekalo dost a dost…na vědomostech našich pracovníků si hodně zakládáme a tak školení bylo nejen o přednáškách, praktických cvičeních, ale i o písemných testech, kde všichni museli prokázat, že jsou na léto a odborné otázky vás, zákazníků, dobře připraveni. Nových produktů je celá řada a tak je dobré, pokud budou mít zákazníci zájem o nové brýle na léto, konzultovat s našimi vysoce odborně připravenými lidmi, vše včas konzultovat.

Nesuchyne22
Nesuchyne23

Nejlépe se naši pracovníci připraví při praktických ukázkách a proto věnujeme tomuto cvičení velkou pozornost.

Nesuchyne25
Nesuchyne24

Při těchto cvičeních simulujeme otázky našich zákazníků a pod odborným dohledem řešíme složité a nestandartní situace.

Nesuchyne26
Nesuchyne27

A potom samozřejmě individuální přezkoušení. Jsme hrdi, že naše zaměstnance vzděláváme tak často. Je to pro zákazníka to nejlepší vysvědčení, kam si má jít koupit brýle. Vždy k odborníkům…

Nesuchyne28
Nesuchyne29

Individuální práce se zákazníkem je naší velkou prioritou a tak cvičíme a cvičíme, abychom pro každého uměli najít to nejlepší řešení a zákazník odcházel spokojen a přesvědčen, že jsme pro něho udělali maximum…Přijďte se sami k nám přesvědčit…

Nesuchyne210
Nesuchyne211

Zvýšenou pozornost věnujeme i znalostem o našich obrubách. Chceme, aby se naši zákazníci dozvěděli, kde byly obruby vyrobené, kdo je vymýšlel a jaké materiály byly na Vámi vybrané obruby použity. Na tyto otázky Vám dá odpověď málokterá optika. My hrajeme s našimi zákazníky jasnou hru a chceme, aby měl všechny informace k zodpovědnému rozhodování, co vlastně kupuje.

Nesuchyne212
Nesuchyne213

A tak naši pracovníci dobře vědí, co prodávají a co Vám mohou nabídnout z naší nabídky více než tisíce brýlových obrub na každé prodejně…To je velká přednost našich provozoven, u nás si není možné nevybrat…

Dva dny školení byly plné práce a také plné nových poznatků a produktů, které Vám již od pondělí nabízíme v našich prodejnách. A těšíme se na naše zákazníky, pro které je vždy výhodné u nás nakupovat. Nakonec …přijďte se přesvědčit sami, že u nás známe odpověď na každou Vaši otázku…

Váš team DR.OPTIK

Už nás je dvacetpět

Blíží se léto, v našich prodejnách je již plná zásoba slunečních brýlí a spoustu krásných barevných obrub a tak bylo důležité se připravit po odborné stránce na brýlové čočky spojené se sluncem a to jsou samozabarvovací dioptrické čočky a sluneční dioptrické brýle.

A tomu bylo věnováno další školení naší společnosti, které proběhlo ve dnech 11. A 12. dubna ve školícím středisku v Nesuchyni u Rakovníka za účasti všech zaměstnanců společnosti.

Školení završilo vzdělávací cyklus přednášek, seminářů a individuálních prověrek v tomto roce a závěrečné testy ukázaly, že naši pracovníci jsou opět lépe připraveni oproti konkurenci na naše zákazníky.

sen2

Cyklus probíhal celý rok ve spolupráci s odborníky z firmy Rodenstock, německé firmy, která dala brýlovým čočkám historii a kvalitu. Naši pracovníci tak jsou schopni řešit i ty nejnáročnější odborné problémy našich klientů. To museli prokázat nejen v odborných diskusích s profesionálními lektory:

sen3

Ale i poté v simulovaných prodejích, kdy odborní lektoři si připravili ty nejsložitější a velmi komplikované obchodní případy, kdy je nutné opravdu znát dobře nabídku speciálních brýlových čoček:

sen4

A naši pracovníci uspěli bezchybně. To je dobrá informace hlavně pro naše zákazníky.

sen5

Protože teď si mohou zase jistější, že vzdělávání našich pracovníků je naší prioritou. Jen tak si i my můžeme být jisti, že naši klienti budou odcházet spokojeni. A to je náš hlavní cíl.

Součástí závěrečných zkoušek byly písemné testy, kde naši pracovníci museli prokázat i vysokou odbornou připravenost v teoretických otázkách. Testy byly připraveny odborníky Rodenstocku na vysoké úrovni a tak bylo těžké dosáhnout dobrých výsledků. Jsme rádi, že naši pracovníci v nich obstáli na jedničku.

sen6

Potěšitelné obzvlášť bylo, že dobrých výsledků dosáhli i naši nejmladší spolupracovníci. Je vidět, že nikdo nebral testy na lehkou váhu.

sen7

Ano, otevřením prodejny v Litoměřicích a Kojetíně minulý měsíc, má naše síť prodejen již 25 provozoven. Tím jsme posílili nejen naše postavení na trhu, ale zároveň můžeme naše skvělé služby nabízet dalším tisícům spokojených zákazníků v dalších regionech České republiky.

A k tomu potřebujeme neustále pracovat na našich odborných dovednostech. Proto také proběhlo další školení našich pracovníků ve dnech 29. až 30. listopadu 2014, tentokráte v hotelu SEN v Senohrabech.

sen1

První den školení nebyl opravdu jednoduchý…Ale máme radost, že naše pracovníky školení bavilo a hlavně v práci ve skupinách při řešení případných složitých prodejních situacích prokázali vysokou erudovanost.

Druhý den začal školením o našich povinnostech v případě reklamací podle nového Občanského zákoníku. Je zde mnoho novinek , které pomáhají spotřebiteli uplatnit svá práva a my chceme, abychom vždy postupovali v souladu se zákony.

sen8

Školení prováděl pan Ivan Vymyslický, expert na slovo vzatý. Vždy dbáme, aby naše pracovníky školili jen ti nejlepší lektoři, protože chceme, aby taková školení měla smysl. Přístup pana Ivana Vymyslického je vždy velmi praktický a dává návod každému z nás, jak našim zákazníkům vyhovět.

Optometristi, kteří jsou duševním bohatstvím naší společnosti, měli zatím školení o multifokálních čočkách od firmy Rodenstock, které patří k absolutní světové špičce.

sen9

Přednášejícím byl v duchu naší zásady, jen ti nejlepší, pan Richard Baštecký, učitel na Vysoké škole v Kladně, kde přednáší studentům, budoucím optometristům, právě refrakci, tedy laicky řečeno měření zraku. Sám je i velký praktik s několikaletými zkušenostmi v práci optometristy u nás i v Německu.

sen10

Setkání s takovými lidmi je jistotou, že naši optometristé jsou skutečnými profesionály a že naši klienti jsou v dobrých rukou.

Závěrem je třeba říci, že nadšení, profesionalita a prodejní dovednosti jsou celkově zárukou úspěšnosti naší společnosti a že po tomto školení je opět o důvod více jít pro brýle do našich provozoven.

Váš team DR. OPTIK

Opět velký úspěch Mileny Langerové ve Slaném

Nejlépe se naši pracovníci připraví při praktických ukázkách a proto věnujeme tomuto cvičení velkou pozornost.

Jako každý rok, proběhla i letos, v sobotu 22. listopadu, autorská módní přehlídka Mileny Langerové. Tentokráte ve spolupráci se společností Expert Elektro, která patří k stálicím podnikatelských subjektů ve Slaném.

Součástí přehlídky byly nejen krásné modely Mileny Langerové, ale i nové kolekce brýlí na příští rok naší společnosti DR. OPTIK. A je třeba říci, že měly velký úspěch.

Mezi modelkami byla i Hana Mašlíková, která se cítila dobře jak v krásných šatech, tak i v našich brýlích.

Modelky předváděly brýle značek Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess a Gant. V kolekci na příští rok jsou opravdu zajímavé kousky, barevné i klasické…s velkými očnicemi i drobnými. Zkrátka každý si jistě vybere. O zájmu svědčil i počet prodaných brýlí přímo po přehlídce.