Abychom Vám byli schopni neustále poskytovat služby v perfektní kvalitě, školíme nejen naše profesně nejmladší kolegy, ale také ty profesně starší, kteří u nás pracují již léta. Zkrátka nechceme usnout na vavřínech. 🙂
Zvolili jsme proto opět téma Reklamace, kdy naši kolegové procvičili celý reklamační proces od přijetí reklamace až po ukončení. Kromě toho jsme také probírali chování a vystupování při reklamaci, a to jak zákazníka, tak prodávajícího.
Na odpoledním programu jsme měli prodejní dovednosti a multifokální čočky. U čoček jsme se zaměřili na perfektní centraci a výběr správného typu koridoru tak, abyste byli maximálně spokojeni s hotovými brýlovými čočkami. Povídali jsme si také o tom, jak důležité pro nás je vás vyzpovídat k čemu brýle potřebujete a co vám nejvíce vyhovuje, protože výroba takových brýlí opravdu vyžaduje maximální informace z vaší strany jako zákazníka. Jen díky tomu jsme schopni vám na míru vytvořit brýlové čočky k vaší 100% spokojenosti.
Celé školení jistě pomohlo k naší lepší práci a Vaší spokojenosti.