Cyklus přednášek a workshopů pokračoval 20. až 21. května v krásném areálu Lednicko-valtického areálu tentokrát pro moravské a slovenské pracovníky.
A nejen počasí se povedlo….
Zkušený lektor, optometrista a oční optik Jakub Vrba školil a poté na praktických příkladech procvičoval s vedoucími prodejen a optometristy, jak co nejlépe pracovat se zákazníkem. Abychom se skutečně dozvěděli, co opravdu potřebuje a jak správně nalézt to nejlepší řešení pro jeho nové brýle.
Správnou komunikaci považujeme v naší společnosti za nejdůležitější jak v momentu měření zraku, tak v momentě výběru brýlových čoček a optimálního výběru estetických obrub.
V žádné jiné síti očních optik tomu nevěnují tolik pozornosti a pravidelných školení. Protože pro naše týmy na prodejnách je spokojenost a optimální nalezení řešení pro nové brýle tím nejdůležitějším prvkem komunikace se zákazníkem.
V sobotu odpoledne pak probíhala praktická cvičení, která směřovala k osvojení si nových technik rozhovoru se zákazníkem. Workshop byl velmi aktivní a tak celé školení jistě pomohlo k naší lepší práci.
Přijďte se o tom ostatně přesvědčit sami na naše prodejny a věříme, že budete spokojeni i Vy.
Tým Doctor Optic